– забезпечення якості і доступності психологічних послуг учням, батькам та працівникам ліцею;
– підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу;
– психологічна допомога учням та працівникам в кризових та стресових ситуаціях; попередження процесів дезадаптації, в тому числі і девіантної поведінки серед осіб, що навчаються;
– сприяння повноцінному розвитку особистості учнів, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і професійного саморозвитку;
– формування навичок психічної саморегуляції.
Психологічна служба у своїй діяльності керується Конституцією України, Декларацією прав людини, Законом України, Конвенцією про права дитини, чинним законодавством України та положенням про психологічну службу системи України, Етичним кодексом психолога.
– діагностика – виявлення причин труднощів у навчанні, інтелектуальному розвитку, соціально-психологічній адаптації; вивчення та визначення індивідуальних особливостей динаміки розвитку особистості, потенційних можливостей в освітньому процесі, професійному самовизначенні;
– профілактика – своєчасне попередження відхилень у розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі;
– навчальна діяльність – форма активного співробітництва, направлена на удосконалення, розвиток, формування особистості;
– консультування – багатофункціональний вид індивідуальної та групової роботи, спрямований на вирішення запитів, з якими звертаються учасники освітнього процесу;
– зв’язки з громадськістю – діяльність, спрямована на досягнення взаєморозуміння, співпрацю між окремими особами, колективами, соціальними групами, організаціями, державними органами управління;
– просвіта – формування психологічної та соціальної компетентності учасників освітнього процесу.