Відкритий урок за темою «Електрична дуга»

14.12.2021 Лісна Ірина Василівна провела відкритий узагальнюючий урок з використанням кейс-методу за темою «Електрична дуга». Викладач розпочала урок з налаштування учнів на плідну працю за допомогою вправи «Успіх». Узагальнення та систематизація навчального матеріалу проводилися за відповідними кейсами.
Кейс 1. Фізика. Самостійні розряди в газах:
  • повідомлення учня про види самостійних розрядів у газах.
Кейс 2. Історія. Відкриття явища електричної дуги:
  • повідомлення учня про винайдення  електричної дуги та її застосування для зварювання.
Кейс 3. Хімія. Хімічні реакції в зоні дуги:
  • повідомлення учня про хімічні реакції, які відбуваються  при плавленні металу.
Кейс 4. Зварювання. Види електричної дуги, способи запалювання, її будова та характеристики:
  • повідомлення учня про види електричної дуги;
  • повідомлення учня про процес запалювання дуги;
  • повідомлення учня про будову електричної дуги;
  • повідомлення учня про характеристики зварювальної дуги.
Кейс 5. Здоров’я та екологія. Вплив електричної дуги на організм людини та навколишнє середовище:
  • повідомлення учня про вплив дуги на здоров’я людини та навколишнє середовище.
Учні, об’єднані в підгрупи, працювали за моделлю «перевернутого навчання»: опрацювали інформацію за посиланнями, проаналізували, впорядкували та обговорили результати роботи з вирішення проблеми. Оскільки в кейсах переплітаються знання з різних сфер життя, то вони зачіпають асоціативну пам’ять, логіку, уяву і причинно-наслідкові зв’язки, що дозволяє розвивати різнобічні здібності ліцеїстів. Такий підхід дав можливість поєднати велику кількість завдань та інформації, залучаючи при цьому до роботи більшість учнів групи: учні коментували інтелектуальну карту, працювали з робочими зошитами, переглянули презентацію «Електрична дуга» та відеофільми «Що бачить зварник?», «Самостійні розряди в газах», «Вплив довжини дуги на якість зварного шва», «Запалювання дуги». Урок проходив з використання вправ: «Тест-хвилинка», «Коректор», «Піраміда почуттів», «Чиста дошка». Такі вправи сприяють активізації уваги та роботи учнів на уроці, підвищують інтерес до вивчення предмета та оволодіння майбутньою професією.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються дані ваших коментарів.