У Полтавському професійному ліцеї проведені педагогічні читання.
ТЕМАТИКА
виступів педпрацівників Полтавського професійного ліцею на педагогічних читаннях 2017 року з теми: «Поєднання традиційних та сучасних освітніх технологій, спрямованих на якісну підготовку кваліфікованих робітників»
№ з\п | Прізвище, ініціали педпрацівника | Тема виступу на педагогічні читання |
Балюк Ю.М. | Використання активних методів навчання на уроках виробничого навчання. | |
Барило В. І. | Організація робочих місць учнів в навчальних майстернях. | |
Волкова О.Г. | Використання акмеологічних стратегій розвитку логічного мислення на уроках математики | |
Гайтан Л.В. | Діяльнісний підхід під час вивчення фізики | |
Динник О.І. | Форми роботи з морального та патріотичного виховання. | |
Дуброва Н.О. | Розвиток критичного мислення у процесі вивчення української мови та літератури. | |
Єгорова Л.О. | Патріотизм – основа духовного становлення громадянина. | |
Задорожна О.С. | Формування особистості учня шляхом інтерактивного навчання на уроках виробничого навчання. | |
Замула М.В. | Вплив соціальних мереж на соціалізацію молоді. | |
Карунна Н.С. | Урок – дзеркало педагогічної майстерності викладача. | |
Коваленко І.А. | Забезпечення вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури | |
Кожем’якін М.В. | Духовно-етичний напрям національно-патріотичного виховання. | |
Косенцева Н.М. | Громадянсько-правовий напрям національно-патріотичного виховання. | |
Кулачко О.О. | Активізація пізнавальної діяльності учнів при проведенні уроків з матеріалознавства. | |
Лисенко С.В. | Культурно-історичний напрям національно-патріотичного виховання. | |
Лісна І.В. | Використання презентацій при проведенні уроків з предмета «Обладнання та технології зварювальних робіт». | |
Лісова О.О. | Використання елементів ейдетики як методу розвитку пам’яті учнів на уроках німецької мови (мнемотехніка). | |
Лукаш Т.С. | Використання інноваційних технологій з метою розвитку творчих здібностей учнів при проведенні уроків з предмета «Технологія приготування їжі». | |
Мартиненко А.І. | Робота викладача з учнівською аудиторією на уроці. | |
Матяш Т.М. | Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках історії шляхом застосування інтерактивних технологій. | |
Міщенко К.Г. | Військово-патріотичне виховання учнівської молоді. | |
Нерадко І.Р. | Розвиток особистості учня на уроках виробничого навчання. | |
Олексієнко Л.В. | Формування патріотизму, громадянської, державницької та військово-патріотичної свідомості в учнів ПТНЗ. | |
Омельченко Н.В. | Новітні технології проведення сучасного уроку виробничого навчання. | |
Павленко О.В. | Робота майстра виробничого навчання з організації технічної творчості учнів. | |
Падалка Н.О. | Інтернет – помічник чи ворог у підвищенні загальноосвітнього рівня учня. | |
Подопригора Г.С. | Національно-патріотичне виховання на уроках англійської мови. | |
Рябко І.П. | Контроль знань учнів у навчально – педагогічному процесі. | |
Сисін М.Ю. | Національно-патріотичне виховання на уроках з предмета «Захист Вітчизни». | |
Шаповал О.О. | Формування екологічних знань у процесі викладання біологія | |
Шевцов І.М. | Основні принципи патріотичного виховання учнів професійно-технічних навчальних закладів. | |
Щербина Ю.Л. | Роль педагога в організації патріотичного виховання учнів у ліцеї. | |
Яцько І.В. | Актуалізація опорних знань – налаштування для отримання нових знань, вмінь та навичок. |
Методист Т.Ф. Шепель