Шановні учні! Сьогодні вашій увазі пропонується цікава інформація, як у Нідерландах вигадали спосіб, щоб вберегти клієнтів ресторану від COVID-19
Шановні учні! Сьогодні вашій увазі пропонується цікава інформація, як у Нідерландах вигадали спосіб, щоб вберегти клієнтів ресторану від COVID-19
Роботи-офіціанти розносять напої в одному з ресторанів у Нідерландах. Власники придбали їх іще до пандемії – як додаткових помічників. Але на час карантинних обмежень – роботи стали незамінними.
Власник цього ресторану, етнічний китаєць, вперше побачив роботів-офіціантів у себе на малій Батьківщині. І вирішив замовити для свого закладу в курортному місті Ренесс у Нідерландах. Сталося це ще до початку пандемії і карантину.
Програма, встановлена в роботах, має розмітку столів у ресторані. Кожен стіл – пронумерований. На кухні роботам ставлять на тацю замовлення. І натискають кнопку з номером столу, щоб робот знав куди везти їжу та напої. Забрати їх із таці – клієнти мають самі. Але давати чайові – не зобов’язані.
Механічні помічники, що розвозять їжу клієнтам, зустрічаються в різних країнах світу. Раніше це була дивовижа і цікавинка, а тепер, у час пандемії, може стати необхідністю. Єдина критика, якої зазнають власники таких роботів, стосується робочих місць. Адже офіціант у ресторані – це часто робота для молоді, яка лише починає кар’єру. Власники цього ресторану запевняють, що ні в кого не забирають робочих місць. Знайти працівників сфери обслуговування в курортному, проте маленькому містечку – вкрай складно.